Apmeklētājiem ērtu mājas lapu izstrāde

8:15 am by

mājas lapu izstrādeGalvenais mājas lapu uzdevums ir sniegt informāciju par uzņēmumu vai produktu un piesaistīt jaunus klientus. Lai to paveiktu, mājas lapai ir jābūt ērtai un pievilcīgai no lietotāja viedokļa, tāpēc tā ir jāveido vienkārši pārskatāma, loģiska, aktuālai un tendēta uz noteiktu mērķauditoriju.

Mājas lapu izstrāde ir ļoti būtiska ne tikai, lai piesaistītu apmeklētājus, bet arī, lai tos noturētu. Vai kādam uzņēmumam vispār ir vajadzīga mājas lapa, ko apskata ļoti liels cilvēku skaits, bet ar kuras saturu iepazīstas tikai retais? Tāpēc, veidojot jaunu mājas lapu, ņemiet vērā, ka tai ir jābūt ērtai un patīkamai no lietotāja viedokļa.

Lai mājas lapa būtu ērta, pievērsiet uzmanību sekojošiem kritērijiem:

1. Navigācija un lietošanas ērtums

Ļoti būtiski, lai mājas lapa būtu ērti lietojama un pārskatāma. Neveidojiet neskaitāmas un nevajadzīgas sadaļas, bet sakārtojiet informāciju pa sekcijām un apakšsekcijām, lai tā būtu viegli atrodama. Lietotājam ir būtiski, lai uzreiz varētu atrast visu nepieciešamo, jo reti kurš vēlas tērēt laiku, minot, uz kura zīmējuma vai uzraksta jāuzklikšķina, lai atrastu nepieciešamo informāciju.

2. Mājas lapas dizains

Ļoti būtiski, lai mājas lapas dizains būtu patīkams un atbilstošs mērķauditorijai. Neizvietojiet mājas lapā neskaitāmus banerus un izskaistinājumus, kas tās aplūkošanu padara neērtu un kas novērš uzmanību no informācijas. Kamēr notiek mājas lapu izstrāde, neaizmirstiet, kādai auditorijai tā ir paredzēta un atbilstoši izvēlieties arī dizainu.

3. Informācijas atbilstība un aktualitāte

Radot mājas lapas saturu, centieties to veidot īsu un konkrētu. Informāciju sadaliet pa plāna punktiem un apakšpunktiem, svarīgāko izceliet, neveidojiet garus teksta „blāķus”, kuros ir grūti atrast nepieciešamo. Pēc tam, kad mājas lapa ir pabeigta, sekojiet līdzi, lai tajā ievietotā informācija būtu aktuāla un nenovecotu.

4. Pieejamība mājas lapai

Ja vēlaties, lai mājas lapu apmeklē pēc iespējas vairāk cilvēku, nelieciet visiem tās apmeklētājiem reģistrēties. Tas var aizbiedēt potenciālos klientus – nav daudz cilvēku, kas ir gatavi reģistrēties mājas lapā, pirms viņi ir iepazinušies ar tās saturu.

      Ienakumi no sis reklamas nonak labdaribai

Related Posts

Tags

Share This