Elegantie Longines pulksteņi

11:02 am by

Longines pulksteņiLai izceltu savu personību, cilvēki izmanto dažādas iespējas, tajā skaitā arī izvēloties savai būtībai un stilam atbilstošu apģērbu un aksesuārus. Dažādi lakati, šalles, kaklasaites, jostas un piespraudes ir tikai daži piemēri no plašā aksesuāru piedāvājumu klāsta, taču jau vairākus desmitus gadu nemainīgu pozīciju savā lauciņā ir saglabājis rokas pulkstenis. Tas ir daudzu iemīļots aksesuārs ne vien tā izskata, bet arī funkcionalitātes dēļ.

Mūsdienās pieejami dažādu zīmolu pulksteņi, kuru piedāvājumā katrs var atrast sev piemērotāko un tīkamāko. Neapšaubāmi pieminēšanas vērti ir pulksteņi no Longines, kuru izcilā kvalitāte un pārdomātais dizains ir iemesls, kādēļ tie ir iecienīti jau vairāk nekā simt četrdesmit  valstīs visā pasaulē. Longines pulksteņu pazīšanas zīme ir spārnotais firmas logo, kas attēlots uz pulksteņa ciparnīcas.

Longines pulksteņu saknes meklējamas Šveicē,tālajā 1832.gadā. Kompānija par savām pamatvērtībām izvirzīja trīs lietas – tradīciju saglabāšanu, eleganci un performanci. Neskatoties uz jau divu gasimtu nomaiņu, kompānija vēl aizvien cieši turas pie sevis noteiktajām prasībām. Vairāk nekā simtastoņdesmit gadu laikā kompānija ir ievērojami augusi, un nodarbināto cilvēku skaits tajā gan Šveicē, gan ārpus tās robežām kopā sasniedz vairāk nekā tūkstoti.

Senākā Longines produktu reklāma meklējama tālajā 1881.gadā, un tā saistīta ar zirgu skriešanās sacīkstēm. Hronogrāfs bija ierīce, kuru izmantoja, lai noteiktu, ar cik lielu intervālu viens no otra zirgi šķērsoja finiša līniju, un to iegādāties piedāvāja tieši Longines. Hronogrāfi bija iecienīti derību slēdzēju vidū, lai palīdzētu tiem precīzāk noteikt rezultātus, sacīkšu faniem, kā arī dažādās zirgaudzētavās un jāšanas skolās.

Longines pulksteņi savas izcilās precizitātes, kvalitātes un elegantā dizaina dēļ vairākkārtēji tikuši augstu novērtēti dažādās izstādēs un konkursos, kā piemēram, 1900.gadā kabatas pulkstenis „La Renommée”  ieguva Grand Prix izstādē Parīzē. 1972.gadā Longines nāca klajā ar savu pirmo digitālo pulksteni, kas ieguva ļoti svarīgu un augstu novērtējumu Annual Industrial Research Conference and Awards, kā arī 1979.gadā radīja kvarca pulksteni, kas bija vien 1,98 mm plāns, un tas tika uzskatīts par tehnoloģiju sasniegumu brīnumu.

1997.gadā tika radīta īpaša sieviešu rokas pulksteņu kolekcija DolceVita, kurā ietilpst divpadsmit pulksteņi, veidoti pieturoties pie askētiska un viegli izsmalcināta dizaina. Šī pulksteņu kolekcija vēlreiz apliecina sen zināmo patiesību, ka skaistums slēpjas vienkāršībā. 1999.gadā Longines pieņēma savu kompānijas saukli: „Elegance ir attieksme.” Šis sauklis pauž kompānijas filozofiju – „elegance ir kas daudz vairāk par ārējo izskatu, tai jāparādās visos personības aspektos”.

Izpētot Longines attīstības gaitu, tajā skaidri un spilgti pamanāma neatlaidība un neapstāšanās pie sasniegtā, kas motivējusi kompāniju augt, attīstīties un iekarot jaunas virstones. Pulksteņu ražošanas procesā nepārtraukti veikti uzlabojumi, meklēti jauni risinājumi un ieviestas inovatīvas idejas, lai pārsteigtu sabiedrību ar aizvien jauniem sasniegumiem.

Longines piedāvā ielūkoties zīmola vēsturē un attīstības gaitā, apmeklējot interaktīvu muzeju, kurš savas durvis pēc rekonstrukcijas apmeklētājiem vēris 2012.gadā, atzīmējot kompānijas 180.gadadienu. Tas, protams, atrodas Šveicē, tomēr ikvienam interesentam ir iespēja ielūkoties muzejā Longines mājaslapā, izmantojot virtuālo tūri.

      Ienakumi no sis reklamas nonak labdaribai

Related Posts

Share This