Kāpēc kļūt par auto nomas pastāvīgo klientu

3:17 am by

Kamēr dažiem auto nomas klientiem šis pakalpojums jau ir gluži ierasts, iespējams, kļuvis par ikdienas nepieciešamību, citiem nomāta spēkrata izmantošana var būt kas gluži jauns. Tieši tādēļ, atverot populāra vai mazāk pazīstama auto nomas uzņēmuma mājas lapu pirmoreiz, nepieredzējis klients var apjukt dažādo piedāvājumu gūzmas priekšā. Kurš no sniegtajiem pakalpojumiem ir man piemērots, bet kurš – nē? Kā samazināt izmaksas, nomājot auto? Tie varētu būt tikai daži no jautājumiem, kas gluži pamatoti nodarbina to cilvēku prātus, kam pakalpojums ir jauns un iepriekš neizmantots.

Atbildot uz otro no iepriekš minētajiem jautājumiem, ir vērts minēt, ka tieši kļūšana par kompānijas pastāvīgo klientu daudzos uzņēmumos garantēs ievērojamas atlaides un citas papildu priekšrocības, ko varētu sniegt autoīre. Kādos veidos dažādas auto nomas aģentūras piedāvā kļūt par to klientiem un kādi ir iespējamie ieguvumi – par to tālāk rakstā.

Kļūt par auto nomas reģistrētu klientu lielākajās kompānijās ir pavisam vienkārši. Parasti tas ir izdarāms pirms rezervācijas veikšanas tās oficiālajā mājaslapā. Jaunais klients reģistrējas, norādot savu vārdu, uzvārdu, dzimšanas datus, dzīvesvietas un kontaktinformāciju. Tāpat tiek norādīta maksājuma informācija un vadītāja apliecības dati. Bez šaubām, nepieciešamie dati var mainīties atkarībā no konkrētās kompānijas vispārējiem noteikumiem.

Tā kā daudzās aģentūrās tiek piedāvāta īpaši uzņēmumiem izdevīga auto noma, tad var tikt piedāvāta arī reģistrācija uzņēmumiem. Tā, piemēram, reģistrējot savu uzņēmumu Sixt auto nomas kompānijas klientu priekšrocībām, nepieciešams norādīt uzņēmuma nosaukumu, izmaksu centru, kā arī rēķina un kontaktinformāciju.

Nākamais solis – kas notiek pēc tam, kad esmu reģistrējies kā pastāvīgais klients kādā no uzņēmumiem, kas piedāvā auto nomu? Tā kā piedāvājumi dažādās kompānijās var atšķirties, sistēmu būs vienkāršāk izprast, aplūkojot vienu no piemēriem – uzņēmumu Sixt, kurā pašlaik gan Latvijā, gan citur Eiropā var tikt veikta ne vien autonoma, bet arī velosipēdu īre. Klienta kartes šajā kompānijā iedalās trīs līmeņos – Express, Zelta un Platīna līmenis.

Tātad, kļūstot par uzņēmuma jauno klientu, persona saņem sākotnējo klienta karti, ar kuru auto nomu iespējams padarīt gluži vienkārši ātrāku un ērtāku. Ilgstoši kompānijas klienti, kas veikuši automobiļu nomu uzņēmumā jau vismaz piecus gadus, saņem Zelta karti. Šī karte piedāvā jaunas priekšrocības, kā arī atlaides. Savukārt, ja noma tiek veikta vismaz divdesmit reizes gadā, klients var saņemt Platīna karti – tās īpašnieks saņems maksimāli izdevīgāko piedāvājumu.

Kā jau minēts, kļūstot par pastāvīgo klientu, iespējams reģistrēties kā privātpersonām, tā arī uzņēmumiem. Daudzos uzņēmumos, tajā skaitā arī Sixt, auto noma korporatīvajiem klientiem paredz īpašus piedāvājumus un cenas. Līdz ar to, reģistrēties ieteicams arī nelielām kompānijām. Jāpiebilst, ka arī klienta kartes, ko saņem uzņēmumi, atšķiras no tām, kas tiek izsniegtas privātpersonām.

Kopsavilkumā, iespējams nosaukt dažas priekšrocības, kas parasti tiks piedāvātas tām personām, kas būs reģistrējušās kā pastāvīgie auto nomas aģentūras klienti:

  • Laika ietaupījums – auto noma notiks daudz ātrāk, bez liekas gaidīšanas rindās;

  • Katru reizi, kad tiek nomāts automobilis, nav jāpakavējas, nokārtojot formalitātes (norādot personas datus, kontaktinformāciju un citu informāciju);

  • Iespēja veikt rezervāciju mazāk stundas pirms automobiļa saņemšanas, nekā tas ir iespējams nereģistrētiem klientiem;

  • Atlaides un īpaši piedāvājumi privātpersonām un korporatīvajiem klientiem.

Vairāk informācijas par reģistrētu klientu priekšrocībām vienmēr būs iespējams atrast auto nomas mājas lapā.

      Ienakumi no sis reklamas nonak labdaribai

Related Posts

Share This