Veiksmīgas mājas lapas priekšnoteikumi

7:03 am by

google optimizācijaUzsākot uzņēmējdarbību, bija skaidrs, ka nepieciešams izveidot arī mājas lapu, kurā izvietot visu klientiem aktuālo informāciju par uzņēmumu un tā sniegtajiem pakalpojumiem. Tā kā izmantoju katru iespēju ietaupīt līdzekļus, mājas lapas izveidi uzticēju kādam paziņam no studiju laikiem, kurš brīvajos brīžos mēdza par lētu naudu veidot mājas lapas. Biju priecīgs, ka ietaupīšu naudu, ko nāktos maksāt profesionāļiem. Pats sagatavoju informāciju, kurai jāparādās mājas lapā un pārējo atstāju paziņas rokās. Pēc kāda laika mājas lapa bija gatava, izskatījās gana nopietna un saturēja man vēlamo informāciju. Pēc vairāku mēnešu lapas darbības konstatēju, ka tās apmeklētāju skaits ir ļoti zems. Izmēģināju arī savas firmas pakalpojumus pēc atslēgvārdiem sameklēt Google meklētājā. Biju nepatīkami pārsteigts, ka sava uzņēmuma mājas lapu atrdu tikai desmitajā resursu lapā. Tajā brīdī sapratu, ka, taupīdams līdzekļus profesionāļiem, esmu izdarījis lāča pakalpojumu pats sev. Noskaidroju, ka šādu problēmu gadījumā nepieciešams veikt SEO optimizāciju mājas lapai. Pēc sarunas ar mārketinga ekspertiem un Google optimizācijas profesionāļiem sapratu, ka veiksmīgas mājas lapas izstrādē un uzturēšanā ir svarīgi zināt vairākas nianses, kas ļaus mājas lapai iegūt labus reitingus Google meklētājā un līdz ar to palielināt apmeklētāju skaitu.

Virsraksti un atslēgvārdi

Google optimizācijas pamatā ir pareiza mājas lapas identificēšana pēc virsrakstiem un tekstā atrodamajiem atslēgvārdiem. Arī mājas lapas virsrakstā ieteicams iekļaut atslēgas vārdus. Tiem jābūt paskaidrojošiem un saistītiem ar piedāvāto pakalpojumu. Vēlams, lai mājas lapā apmēram 5 % no kopējo vārdu skaita būtu atslēgvārdi. Svarīgi ir arī šos atslēgas vārdus izvietot lapas sākumā, tos var arī izcelt vai iezīmēt. Visi šie apstākļi liek Google meklētājam domāt, ka konkrētā mājas lapa ir nozīmīgāka un tai piešķirams augstāks reitings meklēšanas sistēmā.

Oriģināla informācija

Mājas lapā ievietotajai informācijai noteikti jābūt oriģinālai, to nevajag pārkopēt no citiem resursiem. Lasītājiem jāpiedāvā kvalitatīva informācija, kas sniedzieskatu nozares aktualitātēs. Ja lapā daudz izvietota informācija, kas elementāri aizgūta no citiem resursiem, bez oriģinālas interpretācijas, Google meklētājs to uzskata par plaģiātismu un pazemina lapas reitingus.

Saites uz jūsu mājas lapu

Noteikti vērts parūpēties par to, lai citi interneta resursi saturētu saites uz jūsu mājas lapu. Jo vairāk tīmeklī būs norāžu uz konkrēto mājas lapu, jo Google meklētājs lapai piešķirs augtsāku reitingu un ierindos augstās meklēšanas pozīcijās.

Visas šīs aktivitātes vislabāk ir veikt jau mājas lapas izstrādes laikā, lai vēlāk aiztaupītu raizes un lielu lapas reorganizāciju. Tomēr tas nenozīmē, ka Google optimizāciju nevar veikt lapām, kas jau ilgi darbojas. Izmantotojot profesionālus šī pakalpojuma sniedzējus, lieliskus rezultātus un mājas lapas reitingu uzlabošanu var veikt jebkurā laikā.

      Ienakumi no sis reklamas nonak labdaribai

Related Posts

Share This