Ieteikumi, kā pareizi kaulēties par auto cenu
Lielākajai daļai cilvēku ir svarīgi pēc iespājas vairāk ietaupīt. Kuram gan no mums patīk maksāt vairāk, ja var maksāt mazāk? Preces kvalitāte nezūd, ja vienā veikalā mēs par to samaksājam 10 eiro, citā – 12 eiro. Kaulēšanās tiek uzskatīta par sava veida mākslu. Ne visi cilvēki prot kaulēties, iespējams tādēļ, ka uzskata, ka jāmaksā tieši tik, cik rakstīts uz cenu zīmes. Tomēr tā nebūt nav.
Ir vietas, kur var un pat vajag kaulēties. Protams, tas nebūs pārtikas veikals, bet gan automašīnu placī, pērkot auto, ir vērts kaulēties. Tomēr ir jāprot pareizi kaulēties, lai tas vainagotos ar panākumiem. Lūk, pāris ieteikumi, kā pareizi kaulēties par auto cenu.
Ja vēlaties kaulēties, tad tas noteikti jādara bez steigas. Pārdevējs noteikti nevēlēsies pazemināt preces cenu, ja redzēs, ka pircējs ir steidzīgs. Jums jābūt pilnībā ieinteresētam, lai pārdevējs saprot, ka esiet reāls pircējs.
Vislabākais veids, kā kaulēties ir mierīga un draudzīga saruna. Jums ir jāatstāj labs iespaids uz pārdevēju, tā teikt jāsadraudzējas ar pārdevēju, lai varētu iegādāties preci par labāku cenu.
Kaulējoties noteikti nevajag norādīt to, ka precei ir trūkumi un tā nav kvalitatīva. Bieži vien cilvēki tieši piemin to, ka prece nav kvalitatīva, tāpēc pienākas atlaide. Taču tā nav pareizi. Kuram gan cilvēkam ir vajadzīga brāķa prece? Arī pārdevējs Jums šādā gadījumā nenoticēs un atlaidi Jūs nesaņemsiet.
Esiet reāli. Kaulēšanās ir domāta tam, lai nedaudz ietaupītu, nevis prasītu no pārdevēja, lai viņš samazina automašīnas cenu vismaz uz pusi. Tā tas nekad nenotiks.
Ir noderīgi izpētīt tirgus cenas un saprast, cik Jūsu izvēlētais auto modelis maksā pie citiem pārdevējiem. Zinot vidējo tirgus cenu, Jums būs lielāka iespēja nokaulēt zemāku cenu, ja pie šī pārdevēja tā būs lielāka. Kaulējoties noteikti izmantojot pārdomātus un ticamus argumentus. Jūs neesat vienīgais, kurš vēlas maksāt mazāku cenu. Auto pārdevēji ir sastapušies ar vairākiem pircējiem, kuri vēlas kaulēties, tāpēc pārliecināt pārdevēju varēsiet tikai ar ticamiem argumentiem.
Ienakumi no sis reklamas nonak labdaribai