Lojalitātes programma compensa klientiem.

5:54 pm by

lojalitāte

Kas var būt svarīgāks par uzņēmumu, kurš saprot tavas vēlmes un zina, kas tev ir nepieciešams. Uzņēmums, ar kuru jau esi sastrādājies un zini, ko var no tā gaidīt kā arī esi sapratis, ka neko citu izvēlēties nevēlies. Tavas vēlmes ir sakritušas ar kompānijas piedāvāto pakalpojumu un esi bijis pietiekoši apmierināts. Lojalitāte ir svarīga, un tā vienmēr ir bijusi augstu vērtēta. Arī Compensa saprot, cik svarīgi ir iegūt lojālus klientus un tādēļ ir izveidojusi lojalitātes programmu, lai pateiktos saviem uzticamajiem klientiem.

Compensa vēlas piedāvāt izdevīgākus nosacījumus klientiem, kuri uzskata šo apdrošināšanas kompāniju par ietiekoši draudzīgu savai ģimenei. Lojalitātes programmas priekšrocības var izmantot visi Compensa klienti, kuri izpilda noteiktos punktus. Lojalitātes programma aptver Compensa Mājas un Compensa KASKO apdrošināšanu. Šis ir viens no galvenajiem punktiem, kuri jāizpilda, lai būtu iespēja izmantot lojalitātes programmas priekšrocības. Lojalitātes programma darbojas, ja ir noslēgta Compensa Mājas apdrošināšanas polise un kādam no ģimenes locekļiem (vecākiem vai bērniem) ir Compensa KASKO apdrošināšana transportlīdzeklim. Compensa saprot cik svarīga ir ģimene un tādēļ izvēlējās savu lojalitātes programmu īstenot ar ļoti ģimeniskiem noteikumiem. Mēs visi esam saskārušies ar nepatīkamo sajūtu, kad pēkšņi pazūd elektrība. Mēs nevaram kontrolēt elektroapgādes traucējumus un nevaram tos arī paredzēt. Pēc tam, kad tiek atjaunota elektrības padeva tiek secināts, ka elektroapgādes traucējumu rezultātā ir sabojājies ledusskapis vai kāda cita sadzīves tehnika, kura tajā mirklī strādāja. Šādu riska iestāšanos paredz un ietver papildus nodrošinājumu 1000 eiro vērtībā mājoklim vai mantai, kurai ir radīti bojājumi elektroapgādes traucējumu rezultātā. Mēs ļoti labi zinām, ka tehnika ir ļoti trausla un it īpaši, ja ir runa par elektroapgādes traucējumiem. Ir patīkami, ja vari būt drošs, ka ar lojalitātes programmu tiksi pasargāts no nepatīkamajiem brīžiem, kas saistīti ar šāda veida zaudējumiem. Nedrīkst arī aizmirst pieminēt situācijas, kad vari tikt apzagts. Kabatas zagļi var būt ļoti veikli un izvilkt no kabatas mašīnas atslēgas nav nekas grūts. Compensa ir padomājusi arī par šo, piedāvājot iespēju mājoklim vai transportlīdzeklim atjaunot atslēgu līdz 300 eiro vērtībā, ja tā bijusi nozagta un ir ziņots policijai. Compensa saprot šo situāciju, un vēlas piedāvāt saviem lojālajiem klientiem nesatraukties par nozagto atslēgu atgūšanu. Detalizētu lojalitātes programmas aprakstu var apskatīt Compensa Mājas apdrošināšanas noteikumos VI nodaļā.

Saprotams, ka klientam atgriežoties atkal un atkal tiek gaidīta kvalitāte, kura nepazeminās, bet ir nemainīga vai pat paaugstinās. Kompensa strādā pie tā, lai klientiem izvēloties atkārtoti apdrošināšanas pakalpojumus, būtu iespēja iegūt jau iepriekš saņemto palīdzību un atsaucību, kā arī redzēt kā uzņēmums attītās. Attīstība var notikt tikai visiem kopā mijiedarbojoties, tādēļ Compensa klientus atkārtoti uzsver kā vienu no svarīgākajiem faktoriem, ar ko strādāt, lai izveidotu pakalpojumus, kuri tiktu atzīti un vērtēti augstu.

      Ienakumi no sis reklamas nonak labdaribai

Related Posts

Tags

Share This