10:00 am by admin
Daudzi no mums zina vai nojauš par to kas ir SEO un SEO optimizācija, bet tikai retais to izmanto praksē, jo iegūto informāciju ne vienmēr spēj interpretēt. SEO varētu salīdzināt ar klientu apkalpošanas speciālistu, kas rūpējas, lai Googles, Yahoo vai cita mekletājservera apmeklētāji ir pēc iespējas apmierinātāki ar atrasto rezultātu. Tā kā Latvijā vadošā tomēr ir Google un no tās ierodas vismaz 90% apmeklētāji, kas atnāk no meklētajserveriem, tad nenoliedzami SEO un Google ir divas nešķiramas lietas.
SEO optimizācijas vadlīnija
Tātad runājot par SEO optimizāciju – no tās nav jābaidās, bet to ir jācenšas ievērot, ja vēlaties vairāk apmeklētājus un līdz ar to vairāk naudas. Ar ko sākt un kas ir svarīgākais? Svarīgas ir ļoti daudzas lietas, bet jāsāk būtu ar kvalitatīvu un unikālu interneta vietnes saturu. Ja esat bloga īpašnieks, tad vienmēr meklējiet novitātes, kuras tuvākajā laikā varētu parādīties plašsaziņu līdzekļos un kuras cilvēki meklēs – atcerieties, ka svarīgi ir būt arī vienam no pirmajiem, kas par to pastāsta.
Būtiskākās lietas, ko būtu jāievēro attiecībā uz SEO optimizāciju :
Interneta vietnes URL struktūra
“Title” metatags, jeb interneta vietnes lapas nosaukums
“Description” metatags, jeb interneta vietnes apraksts ir viens no svarīgākajiem SEO iekšejiem lielumiem attiecība uz SERP (search engine results page). Galvenokārt tāpēc, ka šo vērtību meklētājserveri izmantos rezultātu atrādīšanā. Tātad, jo kvalitatīvāks un atslēgas vārdiem bagātāks būs interneta vietnes apraksts , jo lielākas priekšrocības jūs iegūsiet pret konkurentu ierakstiem. Mēs viennozīmīgi ieteiktu šo metatagu rakstīt manuāli, jo tādā veidā jūs varēsiet ietaupīt uz rakstiem gan laiku, gan līdzekļus. Turklāt rakstot ir labāk domāt par lasītāju, nevis SEO – atcerieties, Googlei ir svarīgi, lai jūs strādātu priekš cilvēka nevis meklētajservera. Protams tas neizslēdz faktu, ka arī pašam rakstam ir jābūt bagātīgam un ir jāsatur atslēgas vārdi un frāzes pēc kuriem vēlaties būt atrodami.
H1 – H6 virsrakstu elementi.
Interneta vietnes saturs. Vēlreiz atgādinām, ka lapas satur ir praktiski visbūtiskākais attiecībā uz SEO. Vienmēr centieties rakstīt kvalitatīvi, saprotami un bez gramatiskām kļūdām. Centieties būt pirmais, kas apraksta kādas novitātes. Interneta vietne nav diplomdarbs, kurā varat izmantot 30 atsauces un kopētu informāciju – rakstiet oriģināli, pārfrāzējiet, neaizraujieties ar pārāk centīgu atslēgas vārda vai frāzes izmantošanu. Ja rakstīsiet priekš cilvēkiem, tad par nepārcenšanos nav attiecināts uz jums.
Interneta vietnes karte. Izveidojiet XML paplašinājuma failu, kurā glabājiet savas mājaslapas karti, lai meklētājserveriem būtu ērtāk saprast interneta vietnes uzbūvi un orientēties aktualitātēs. Protams arī bez kartes Google tiks galā ar jūsu lapu, taču atvieglojot darbu meklētājam , jūs varat panākt ātrāku jauno ierakstu indeksāciju un dzēsto ierakstu izņemšanu no rezultātiem.
Sociālo tīklu pielietošana sava tēla veidošanā ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa. Runā ar partneriem, klientiem un konkurentiem, stāsti par savu pieredzi, dalies idejās un piedalies diskusijās. Tās ir tikai dažas iespējas kā sevi parādīt sociālajos tīklos. Turklāt regulāri sūtot savus ierakstus arī uz twitter, facebook vai draugiem, jūs palielināsiet savas lapas apmeklētību un parādīsiet Googlei, ka esat gatavi strādāt, lai kaut ko sasniegtu. Google, veidojot lapu reitingus nevar tādus gigantus kā Twitter un Facebook vienkārši neņemt vērā. Ja šajās vietās par jums un ar jums runās, tas nozīmē, ka jūs esat.
Saišu veidošana ar jūsu nišas interneta vietnēm ir ļoti svarīgs faktors. Kā jau minējām apskatot sociālos tīklus, tad ir būtiski, lai par jums runātu cilvēki. Šeit gan jāpiemin, ka attiecībā uz saitēm, ir jāņem vērā cik labs reitings ir jūsu partnera lapai, cik pareizi ir noformēta saite un vai tajā ir iekļauti vēlamie atslēgas vārdi. Backlinku veidošana ir māksla, ko apgūst tikai laikam ejot un mācoties no kļūdām. Kam noteikti vajadzētu pievērst uzmanību – neizvietojiet savā interneta vietnē saites uz pirātiskām lapām vai cita veida lapām, kas kaitē sabiedrībai. Vislabāk sadarboties ar tiem mājaslapu īpašniekiem, kuri sniegtie pakalpojumi vai rakstu saturs atbilst tam ko jūs piedāvājat savā interneta vietnē.
read more