Kā man palīdzēja mārketinga aģentūra

6:30 pm by

Jauniem cilvēkiem viemēr šķiet, ka visu spēj un zina paši. Domā, ka tiks galā ar visu saviem spēkiem. Tā arī ir iespēja pašapliecināties, bet vairumos gadījumu šis ceļš neved uz izcilību, jo katrs cilvēks nevar būt izcils visās jomās. Lai sasniegtu pilnību, nenogurstoši jāizkopj savas zināšanas un prasmes tajā jomā, kuru no sirds mīlam.

read more

Related Posts

Share This

Uzņēmuma majas lapas uzlabošana

9:33 am by

google optimizācijaAr interneta palīdzību ir iespējams piesaistīt jaunus klientus un palielināt uzņēmuma peļņu. Vēl nesen man tā šķita ierasta standartfrāze, tomēr tagad par to esmu pārliecinājusies pati.

Man pieder neliela konditoreja. Lai izveidotu šo biznesu, biju rūpīgi veidojusi iekrājumus un pat paņēmusi nelielu kredītu bankā, kas dažu gadu laikā ir veiksmīgi atmaksāts. Vienmēr uzstāju uz to, lai tirgotā produkcija būtu svaiga un kvalitatīva, bet apkalpošana – profesionāla un laipna. Manis vadītā konditoreja tāpat atrodas veiksmīgā lokācijas vietā – visapkārt atrodami biroji, kuru darbinieki labprāt panašķojas ar kādu kūciņu, dzerot rīta kafiju vai ieturot pusdienas. Tā kā uzņēmums strādāja ar peļņu, nolēmu, ka ir īstais laiks izaugsmei.

read more

Related Posts

Share This

Veiksmīgas mājas lapas priekšnoteikumi

7:03 am by

google optimizācijaUzsākot uzņēmējdarbību, bija skaidrs, ka nepieciešams izveidot arī mājas lapu, kurā izvietot visu klientiem aktuālo informāciju par uzņēmumu un tā sniegtajiem pakalpojumiem. Tā kā izmantoju katru iespēju ietaupīt līdzekļus, mājas lapas izveidi uzticēju kādam paziņam no studiju laikiem, kurš brīvajos brīžos mēdza par lētu naudu veidot mājas lapas. Biju priecīgs, ka ietaupīšu naudu, ko nāktos maksāt profesionāļiem. Pats sagatavoju informāciju, kurai jāparādās mājas lapā un pārējo atstāju paziņas rokās. Pēc kāda laika mājas lapa bija gatava, izskatījās gana nopietna un saturēja man vēlamo informāciju.

read more

Related Posts

Share This

SEO pakalpojumi un mārketinga stratēģijas

12:24 pm by

Interneta mārketinga aģentūra savas prakses papildināšanai piedāvā ieskatīties, kā pozitīvi dažādus uzņēmumus spēj ietekmēt SEO pakalpojumi un mārketinga stratēģijas. Ir iespējams iegūt lieliskus rezultātus pievēršoties modernajām tehnoloģijām. Jūs būsiet pārsteigti, cik daudz var sniegt internets uzņēmuma attīstībā.

Ir dažādi mārketinga veidi, kas katrs atšķiras ne tikai pēc savas efektivitātes, bet arī izmaksām. Populāra vienmēr ir bijusi reklāma presē, kas sevī ietver dažādus drukātos medijus – žurnālus, avīzes. Nenoliedzami daudz iedzīvotāju tos lasa un tā ir iespējams iegūt sava produkta atpazīstamību, taču ievietošana tajos bieži vien izmaksā daudz vairāk, jo bieži vien ir vajadzība reklamēties atkārtoti, kā arī veco izdevumu vietā ātri nāk jaunas ar citiem produktiem. Pastāv daudz lielāka konkurence, kur ir nepieciešami stratēģiski pārdomāti plāni, lai piesaistītu klientus. Tas pats ir nepieciešams arī SEO jeb meklēšanas sistēmu mārketingā, taču tas ir daudz efektīvāks un spēj piesaistīt daudz lielāku potenciālo klientu skaitu. Tas ir orientēts uz uzņēmuma mājas lapas parādīšanos dažādās meklēšanas sistēmās. Populārākā no tām ir Google, kuru apmeklē lielākais interneta lietotāju skaits. SEO sevī ietver meklēšanas sistēmu optimizēšanu, maksas izvietojumu un maksas ietveršanu saturā. To skaitā var ietilpt ‘‘maksā par klikšķi’’ jeb ‘‘Pay Per Click’’ reklāmas, kur klients maksā tikai tik daudz, cik apmeklētāji ir nospieduši uz Google reklāmas. Tas bieži vien ir efektīvāks risinājums. Profesionāla komanda palīdzēs izstrādāt arī meklēšanas optimizētu web dizainu. Tas ir lielisks ieguldījums, lai attīstītu konkrētu uzņēmumu daudz ātrākā laikā, jo tiek izmantots internets, kur praktiski visas lietas notiek daudz ātrāk nekā reālajā vidē. informācija par uzņēmumu un piedāvātajām precēm var sasniegt potenciālo klientu daudz ātrāk. Ar interneta starpniecību ir iespējami arī citi mārketinga veidi kā Viral mārketings, kas būtībā sākas no viena mudinātāja, kas padod ziņas tālāk un tā tās izplatās tālāk sabiedrībā ar interneta starpniecību. Neskatoties uz to, SEO tiek atzīts par vienu no progresīvākajiem veidiem, kā sasniegt ievērojamus rezultātus daudz ātrākā veidā, nezaudējot arī informācijas ticamību un drošību tā laikā. Tas ir svarīgs priekšnoteikums jebkuram uzņēmuma, neskatoties uz to apjomu un vietas vispārējā konkurences tirgū. Ir iespējams iegūt lieliskus rezultātus neatkarīgi no produktu veida, apjoma vai kādiem citiem faktoriem, jo praktiski SEO darbojas jebkurā vidē, kur ir nepieciešams moderns risinājums klientu piesaistei un kura īpašnieki nav pret moderno tehnoloģiju piesaistīšanu, kas sniedz daudz ievērojamākus rezultātus. Tehnoloģiskie sasniegumi ļauj daudz ātrāk izveidot to, kas nepieciešams individuālam uzņēmumam. Jūs būsiet pārsteigti, cik daudz ir iespējams iegūt no labi izstrādātas stratēģijas.

SEO pakalpojumu un mārketinga stratēģijas, kas tiek izpildītas speciāli apmācītu cilvēku vadībā ļauj tās izmantot gan maziem, vidējiem un lieliem uzņēmumiem, jo spēj nest lieliskus rezultātus katram no tiem, kā arī neizmaksāt pārāk lielu sākuma finanšu ieguldījumu. Jūs būsiet pārsteigti, cik daudz veiksmīga stratēģija un SEO var veikt konkrētajam uzņēmumam, ļauj papildus ienākumus novirzīt citām lietām, kā arī darbinieku apmācībai, kas būs vēl viena ievērojama daļa uzņēmuma attīstībai kvalitātes un, iespējams, arī kvantitātes ziņā. Esošie darbinieki nebūs aizņemti ar mārketinga stratēģijas un reklāmas izveidi, tāpēc spēs pievērsties citām svarīgām lietām, lai nodrošinātu stabilu pozīciju konkurentu vidū. Ir iespējams veikt dažādus risinājumus un pielāgojumus, kas palīdzēs arī nākotnes prognozēs, jaunu mērķu izvirzīšanai un klientu palielināšanai.

read more

SEO optimizācija

10:00 am by

seo optimizācijas pakalpojumiDaudzi no mums zina vai nojauš par to kas ir SEO un SEO optimizācija, bet tikai retais to izmanto praksē, jo iegūto informāciju ne vienmēr spēj interpretēt. SEO varētu salīdzināt ar klientu apkalpošanas speciālistu, kas rūpējas, lai Googles, Yahoo vai cita mekletājservera apmeklētāji ir pēc iespējas apmierinātāki ar atrasto rezultātu. Tā kā Latvijā vadošā tomēr ir Google un no tās ierodas vismaz 90% apmeklētāji, kas atnāk no meklētajserveriem, tad nenoliedzami SEO un Google ir divas nešķiramas lietas.

SEO optimizācijas vadlīnija

Tātad runājot par SEO optimizāciju – no tās nav jābaidās, bet to ir jācenšas ievērot, ja vēlaties vairāk apmeklētājus un līdz ar to vairāk naudas. Ar ko sākt un kas ir svarīgākais? Svarīgas ir ļoti daudzas lietas, bet jāsāk būtu ar kvalitatīvu un unikālu interneta vietnes saturu. Ja esat bloga īpašnieks, tad vienmēr meklējiet novitātes, kuras tuvākajā laikā varētu parādīties plašsaziņu līdzekļos un kuras cilvēki meklēs – atcerieties, ka svarīgi ir būt arī vienam no pirmajiem, kas par to pastāsta.

Būtiskākās lietas, ko būtu jāievēro attiecībā uz SEO optimizāciju :

Interneta vietnes URL struktūra

“Title” metatags, jeb interneta vietnes lapas nosaukums

“Description” metatags, jeb interneta vietnes apraksts ir viens no svarīgākajiem SEO iekšejiem lielumiem attiecība uz SERP (search engine results page). Galvenokārt tāpēc, ka šo vērtību meklētājserveri izmantos rezultātu atrādīšanā. Tātad, jo kvalitatīvāks un atslēgas vārdiem bagātāks būs interneta vietnes apraksts , jo lielākas priekšrocības jūs iegūsiet pret konkurentu ierakstiem. Mēs viennozīmīgi ieteiktu šo metatagu rakstīt manuāli, jo tādā veidā jūs varēsiet ietaupīt uz rakstiem gan laiku, gan līdzekļus. Turklāt rakstot ir labāk domāt par lasītāju, nevis SEO – atcerieties, Googlei ir svarīgi, lai jūs strādātu priekš cilvēka nevis meklētajservera. Protams tas neizslēdz faktu, ka arī pašam rakstam ir jābūt bagātīgam un ir jāsatur atslēgas vārdi un frāzes pēc kuriem vēlaties būt atrodami.

H1 – H6 virsrakstu elementi.

Interneta vietnes saturs. Vēlreiz atgādinām, ka lapas satur ir praktiski visbūtiskākais attiecībā uz SEO. Vienmēr centieties rakstīt kvalitatīvi, saprotami un bez gramatiskām kļūdām. Centieties būt pirmais, kas apraksta kādas novitātes. Interneta vietne nav diplomdarbs, kurā varat izmantot 30 atsauces un kopētu informāciju – rakstiet oriģināli, pārfrāzējiet, neaizraujieties ar pārāk centīgu atslēgas vārda vai frāzes izmantošanu. Ja rakstīsiet priekš cilvēkiem, tad par nepārcenšanos nav attiecināts uz jums.

Interneta vietnes karte. Izveidojiet  XML paplašinājuma failu, kurā glabājiet savas mājaslapas karti, lai meklētājserveriem būtu ērtāk saprast interneta vietnes uzbūvi un orientēties aktualitātēs. Protams arī bez kartes Google tiks galā ar jūsu lapu, taču atvieglojot darbu meklētājam , jūs varat panākt ātrāku jauno ierakstu indeksāciju un dzēsto ierakstu izņemšanu no rezultātiem.

Sociālo tīklu pielietošana sava tēla veidošanā ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa. Runā ar partneriem, klientiem un konkurentiem, stāsti par savu pieredzi, dalies idejās un piedalies diskusijās. Tās ir tikai dažas iespējas kā sevi parādīt sociālajos tīklos. Turklāt regulāri sūtot savus ierakstus arī uz twitter, facebook vai draugiem, jūs palielināsiet savas lapas apmeklētību un parādīsiet Googlei, ka esat gatavi strādāt, lai kaut ko sasniegtu. Google, veidojot lapu reitingus nevar tādus gigantus kā Twitter un Facebook vienkārši neņemt vērā. Ja šajās vietās par jums un ar jums runās, tas nozīmē, ka jūs esat.

Saišu veidošana ar jūsu nišas interneta vietnēm ir ļoti svarīgs faktors. Kā jau minējām apskatot sociālos tīklus, tad ir būtiski, lai par jums runātu cilvēki. Šeit gan jāpiemin, ka attiecībā uz saitēm, ir jāņem vērā cik labs reitings ir jūsu partnera lapai, cik pareizi ir noformēta saite un vai tajā ir iekļauti vēlamie atslēgas vārdi. Backlinku veidošana ir māksla, ko apgūst tikai laikam ejot un mācoties no kļūdām. Kam noteikti vajadzētu pievērst uzmanību – neizvietojiet savā interneta vietnē saites uz pirātiskām lapām vai cita veida lapām, kas kaitē sabiedrībai. Vislabāk sadarboties ar tiem mājaslapu īpašniekiem, kuri sniegtie pakalpojumi vai rakstu saturs atbilst tam ko jūs piedāvājat savā interneta vietnē.

read more